28 Ağustos 2008 Perşembe

gökyüzü,yağmur,bulut...falan filan...

bu yazıya başlarken şöyle güzel bir küfür etmek isterdim size ama etmiyeceğim...
şairler bunun çok güzel bi yolunu bulmuşlar bende o yolla sıçmayı deneyeceğim ağzınıza.
çoğunuzun mına koyabilecek resim ve şiirler eklıycem bu yazıda.

mesela bu resim...
ne zaman baksam çok sevdiğim ama o an çıkaramadığım bişeyleri getirir aklıma,gereksiz bi sevgi hissi,nedeni olmayan bi yanlızlık o an için.


sen yağmur ol

yedi cücenin yediside benim
hem neşeli hem öfkeli
hem uykum var hepsi
ben komple yedi cüceyim
sen pamuk ol.

salıyı çarşambaya bağlasın gece
salı başka neye bağlanır zaten
pazarın ertsei pazartesi
sen cumartesi ol

her insan başka bi kent
çok kalınca varoşunuda görürsün
şirin belde bozar seni
sen ada ol

aslına bakarsan her yer güzel
biz gene maçkada buluşalım
yağmur konusunda karasızım
sen yağmur ol
V.Ö

devam edicek...

1 yorum:

esra dedi ki...

Ne sevda sığar içime,

Ne sevinç, ne hüzün.

Bir başka olurum,

Yağmur yağınca.



Kaçacağım bir gün buralardan,

Gözlerimi kapatıp, gökkuşağı düşleyerek

Al beni rüzgar götür uzaklara, götür yağmuraa .. (zardanadam-kaçacağım) ....sonra yağmurlar yağdı buralara,islandim .. kaçırmamak için hiçbir damlasını,sığınmadım da bir yere,içime islesin istedim yağmur.. yağ yağmur ,düşür damlalarını yüreğimize .. mutlu yarınlara !